Logo Gmina Suchedniów

Umowa dotacji na dofinansowanie usuwania odpadów zawierających azbest

01.10.2019 r. 

W dniu 1 października 2019 r. w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Kielcach została podpisana umowa dotacji pomiędzy Gminą Suchedniów, reprezentowaną przez Burmistrza Cezarego Błacha oraz Skarbnika Urszulę Nowak, a WFOŚiGW
w Kielcach, reprezentowanym przez Prezesa Zarządu Ryszarda Gliwińskiego.

Umowa dotyczy zadania Usuwania odpadów zawierających azbest pochodzący z budynków mieszkalnych i gospodarskich z terenu Gminy Suchedniów w 2019 roku.

Całkowity koszt zadania to 12.738,00 zł, w tym dotacja w wysokości 12.738,00 zł to środki:
- WFOŚiGW w Kielcach – 6.369,00 zł
- NFOŚiGW w Warszawie – 6.369,00 zł
Zakończenie realizacji zadania zaplanowano na 31 października 2019 r.

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Dariusz Miernik</strong></p>

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2020
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.