Logo Gmina Suchedniów

Umowa dotacji na dofinansowanie usuwania odpadów zawierających azbest

01.10.2019 r. 

W dniu 1 października 2019 r. w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Kielcach została podpisana umowa dotacji pomiędzy Gminą Suchedniów, reprezentowaną przez Burmistrza Cezarego Błacha oraz Skarbnika Urszulę Nowak, a WFOŚiGW
w Kielcach, reprezentowanym przez Prezesa Zarządu Ryszarda Gliwińskiego.

Umowa dotyczy zadania Usuwania odpadów zawierających azbest pochodzący z budynków mieszkalnych i gospodarskich z terenu Gminy Suchedniów w 2019 roku.

Całkowity koszt zadania to 12.738,00 zł, w tym dotacja w wysokości 12.738,00 zł to środki:
- WFOŚiGW w Kielcach – 6.369,00 zł
- NFOŚiGW w Warszawie – 6.369,00 zł
Zakończenie realizacji zadania zaplanowano na 31 października 2019 r.

Burmistrz zaprasza

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Wtorek w godz. 15:30 - 17:30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym na numer: 41 25 43 186 lub mailowym: sekretariat@suchedniow.pl.
Piatek w godz. 9:00 -12:00 

 

 

Zobacz również

Kalendarz

marzec 2025
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.