Logo Gmina Suchedniów

AKTUALNOŚCI

Obrazek dla art_834

"Start do biznesu"

04.04.2016

Wielkopolski Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie "Start do biznesu", którego celem jest aktywizacja osób nieposiadających zatrudnienia w wieku powyżej 29 roku życia zamieszkujących na terenie wojewodztwa świętokrzyskiego.

więcej
Obrazek dla art_830

Ogłoszenie o konkursie - zwiększenie wiedzy o potrzebach kwalifikacyjno-zawodowych

25.03.2016

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje nabór wniosków na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.12 Zwiększenie wiedzy o potrzebach kwalifikacyjno-zawodowych PO WER 2014-2020. Nabór wniosków o dofinansowanie projektu potrwa od 30 marca do 31 maja 2016.

więcej
Obrazek dla art_829

Ogłoszenie o konkursie - wsparcie zarządzania strategicznego przedsiębiorstw oraz budowy przewagi konkurencyjnej

24.03.2016

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje ogłoszenie konkursu na dofinansowanie projektów w ramach Działania: Wsparcie na rzecz zarządzania strategicznego przedsiębiorstw oraz budowy przewagi konkurencyjnej na rynku, typ projektu 3: Działania szkoleniowe i/lub doradcze skierowane do przedstawicieli MMŚP w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w formule partnerstwa publiczno – prywatnego, Działania 2.2 Wsparcie na rzecz zarządzania strategicznego przedsiębiorstw oraz budowy przewagi konkurencyjnej na rynku, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach Osi Priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji.

więcej

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Dariusz Miernik</strong></p>

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

październik 2024
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.