Logo Gmina Suchedniów

News

News zdjęcie id 1108

Jubileusz 30.lecia Spółdzielni

29.06.2017

Wyjątkowy charakter miało dzisiejsze Walne Zebranie członków Spółdzielni Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Suchedniowie. Spółdzielnia świętuje w tym roku 30.lecie działalności. Z tej okazji zasłużonym członkom wręczono dziś medale.

Wśród gości zebrania byli m.in. ks. proboszcz Marek Migocki, burmistrz Cezary Błach wraz ze swym zastępcą Dariuszem Miernikiem, wiceprezes Izby Rzemiosła Janusz Piątek, prezes banku spółdzielczego Agnieszka Fąfara – Markiewicz wraz z wiceprezesem Wojciechem Gałczyńskim, dyrektor „Kuźnicy” Andrzej Karpiński.

Spółdzielnia została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Kielcach 12 listopada 1987 roku pod nazwą Spółdzielnia Rzemieślnicza w Suchedniowe. Przygotowania do założenia Spółdzielni w Suchedniowie trwały od początku 1987 roku, ale dopiero znacznie zostały przyspieszone po 3 maja 1987 roku, kiedy to powstał Komitet Założycielski Spółdzielni. Komitet miał za zadanie przygotować dokumenty i niezbędne zezwolenia do zarejestrowania Spółdzielni.

Pierwsze Walne Zgromadzenie Założycielskie Członków Spółdzielni odbyło się we wrześniu 1987 roku. Po wyborze Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni przystąpiono do złożenia dokumentów rejestracyjnych w sądzie.  Zarząd został wybrany w następującym składzie osobowym: Prezes Zarządu Krzysztof Włodarczyk oraz wiceprezesi Andrzej Rek oraz Aleksander Wikło. Zarząd powierzył organizację Spółdzielni i prowadzenie spraw organizacyjno-kadrowych Henrykowi Krasowskiemu, który później został powołany na dyrektora Spółdzielni.

Aktualnie Spółdzielnia świadczy usługi wyłącznie dla swoich członków, polegające na prowadzeniu podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji przychodów dla ryczałtowców.

Prowadzimy również księgi handlowe dla spółek z o.o.,  spółdzielni, stowarzyszeń, wspólnot mieszkaniowych oraz wszystkie ewidencje wymagane przy prowadzonej działalności gospodarczej, a także sprawy kadrowo-płacowe, sporządzamy deklaracje do ZUS i prowadzimy obsługę związaną z prawem pracy.

Obecnie Spółdzielnia zatrudnia 8 osób na pełnych etatach z wyższym wykształceniem księgowym i rachunkowym.  

Organizacyjnie Spółdzielnia działa jakby w trzech działach. Pierwszy dział to sprawy kadrowo-płacowe, rejestracja pracowników, rozliczenia z ZUS - odpowiada za te sprawy pełniąc obowiązki Głównego Księgowego w Spółdzielni Agnieszka Fechtner. Drugi dział to rejestracja podatników, prowadzenie rozliczeń podatkowych i sporządzanie wniosków o refundacje – odpowiada za te sprawy Monika Skiba. Trzeci dział to sprawy prowadzenia ksiąg rachunkowych, za które odpowiada  Zbigniew Krasowski - posiadający Certyfikat Księgowy nr 68466/2015 wydany przez Ministra Finansów Rzeczypospolitej Polskiej do prowadzenia ksiąg rachunkowych. W Spółdzielni są jeszcze zatrudnieni: Milena Fechtner, Agnieszka Stochmal, Paulina Wolska oraz Renata Bębenek - stażystka z biura pracy.

Spółdzielnia jest bardzo dobrze przygotowana do świadczenia usług, posiada specjalistyczny sprzęt komputerowy oraz profesjonalne programy komputerowe do prowadzenia ksiąg podatkowych, ksiąg rachunkowych i sporządzania arkuszy kalkulacyjnych. 

Jacenty Kita

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Dariusz Miernik</strong></p>

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

wrzesień 2022
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.