Logo Gmina Suchedniów

News

XLVII Sesja RADY MIEJSKIEJ W SUCHEDNIOWIE

18.05.2018

O G Ł O S Z E N I E

XLVII w kadencji  Sesja RADY MIEJSKIEJ W SUCHEDNIOWIE

odbędzie się w dniu 24 maja 2018r.

w Suchedniowskim Ośrodku Kultury „Kuźnica”.

Rozpoczęcie obrad o godz. 14:00

 

Tematyka obrad dotyczyć będzie m.in. :

  • zapoznania zebranych z Oceną Zasobów Pomocy Społecznej Miasta i Gminy Suchedniów za rok 2017 opracowaną przez  M/G Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie,
  • sprawozdania z realizacji „Programu współpracy Miasta i Gminy Suchedniów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017”,
  • zmian w budżecie Gminy Suchedniów na rok 2018 i Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Suchedniów na lata 2018 – 2038,
  • projektu uchwały w sprawie uzgodnienia projektu uchwały Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego dotyczącej Sieradowickiego Parku Krajobrazowego,
  • projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej,
  • projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym nieruchomości niezabudowanych, położonych w Suchedniowie przy ul. Poziomkowej,
  • projektu uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Suchedniowie do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
  • projektu uchwały w sprawie Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
  • informacji z przeprowadzonej kontroli w zakresie funkcjonowania Zakładu Gospodarki Komunalnej za okres 2015 – 2016.

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Dariusz Miernik</strong></p>

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

luty 2021
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.