News

Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Gminie Suchedniów
23.09.2020
Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie informuje, że Burmistrz Gminy Suchedniów Cezary Błach wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Suchedniów. Funkcję Koordynatora będzie pełnił Pan Dariusz Miernik, Zastępca Burmistrza.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Suchedniów jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało mi.in:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i Gminy w Suchedniowie,
- monitorowanie Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności będzie łączył nowe zadania z dotychczasowymi obowiązkami w na stanowisku Zastępcy Burmistrza.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Suchedniów– Dariusz Miernik
adres do korespondencji: ul. Fabryczna 5, 26 - 130 Suchedniów
telefon: 41 25 43 250 wew. 30
e-mail: wiceburmistrz@suchedniow.pl
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami