Logo Gmina Suchedniów

News

News zdjęcie id 2895

zmiany w programie "Dobry start"

02.07.2021

Począwszy od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie  drogą elektroniczną (portal EMP@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenie będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Chcąc pomóc mieszkańcom Miasta i Gminy Suchedniów, którzy dotychczas takie wnioski składali w formie papierowej, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Skarżysku-Kamiennej zorganizuje dyżur w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie (sala konferencyjna pok. 105) 9 lipca 2021 r. w godzinach 9.00 – 12.00.

Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:

  • dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. paszport;
  • telefon komórkowy;
  • adres e-mail;
  • numer rachunku bankowego, na który będzie przekazywane świadczenie;
  • nazwa i adres szkoły, do której będzie uczęszczało dziecko.

Burmistrz zaprasza

<p><strong>Dariusz Miernik</strong></p>

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Piatek w godz. 7.30 - 12.30

Kontakt z Burmistrzem:  burmistrz@suchedniow.pl

Zobacz również

Kalendarz

styczeń 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.