News
zmiany w programie "Dobry start"
02.07.2021
Począwszy od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (portal EMP@tia, bankowość elektroniczna, Platforma Usług Elektronicznych ZUS), a wypłata przyznanego świadczenie będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Chcąc pomóc mieszkańcom Miasta i Gminy Suchedniów, którzy dotychczas takie wnioski składali w formie papierowej, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Skarżysku-Kamiennej zorganizuje dyżur w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie (sala konferencyjna pok. 105) 9 lipca 2021 r. w godzinach 9.00 – 12.00.
Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:
- dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. paszport;
- telefon komórkowy;
- adres e-mail;
- numer rachunku bankowego, na który będzie przekazywane świadczenie;
- nazwa i adres szkoły, do której będzie uczęszczało dziecko.