Logo Gmina Suchedniów

News

News zdjęcie id 3104

Podziękowania za zorganizowanie spektaklu ekologicznego

01.12.2021

 

Dyrektor, Grono Pedagogiczne, Dzieci oraz Rodzice Przedszkola Samorządowego
w Suchedniowie składają serdeczne podziękowania dla Pana Cezarego Błacha Burmistrza Miasta i Gminy Suchedniów oraz dla pracowników Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Infrastruktury i Ochrony Środowiska za zorganizowanie w dniu 29 listopada 2021 r.
w Przedszkolu Samorządowym spektaklu ekologicznego.

Spektakl pod nazwą „W zielonej krainie Oz” w wykonaniu Krakowskiego Biura Promocji Kultury z Krakowa nawiązywał do słynnej książki Lymana Franka Bauma „Czarnoksiężnik z krainy Oz” i poruszał niezwykle ważne tematy zagadnień ochrony środowiska w tym smogu, niskiej emisji, zmian klimatycznych, segregacji odpadów oraz degradacji środowiska naturalnego.

Profesjonalna oprawa przedstawienia w szczególności bogata scenografia, niezwykłe kostiumy, muzyka, pełna humoru akcja oraz znakomita gra aktorska sprawiła, że najmłodsi widzowie mogli w bardzo przyjemny sposób przyswoić niezwykle istotne informacje dotyczące problemów związanych z degradacją środowiska naturalnego. Spektakl miał charakter interaktywny – przedszkolaki brały w nim czynny udział, chętnie odpowiadali na pytania oraz łamigłówki przygotowane przez aktorów.

 Podnoszenie świadomości ekologicznej oraz kształtowanie postaw ekologicznych poprzez edukację dzieci już od najmłodszych lat to bardzo istotne zagadnienie a nauka poprzez zabawę jest jej najlepszą formą.

Burmistrz zaprasza

Dariusz Miernik

Przyjęcia interesantów:

Wtorek w godz. 15:30 - 17:30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym na numer: 41 25 43 186 lub mailowym: sekretariat@suchedniow.pl.
Piatek w godz. 9:00 -12:00 

 

 

Zobacz również

Kalendarz

grudzień 2030
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.